Handbook on tourism destinations branding / with a introduction by Simon Anholt
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid : Brussels : World Tourism Organization (WTO) ; European Travel Commission (ETC), c2009Edición: 1st edDescripción: xxx, 165 p. : il., gráf. ; 29 cmISBN:- 9789284413119 (UNWTO)
- 9789299005064 (ETC)
- World Tourism Organization
- European Travel Commission
- G 155 .A1 H23617W
Contenidos:
Introductory Essay : Why National Image Matters / By Simon Anholt - Executive Summary - Introduction - Branding Explained - Practical Guide to Branding Strategy - Bringing the Brand to Life - Managing the Brand - Measuring Brand Impact - Branding Strategies in Action - Conclusions and Recommendations - Annexes - Annex 1 Current NTO Branding Practices (NTO Branding Survey) - Annexes Glossary of Terms
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | G 155 .A1 H23617W (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Turismo Sustentable y Gestión Hotelera | 020318 | |||
Libros | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Colección General | G 155 .A1 H23617W (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | Turismo Sustentable y Gestión Hotelera | 020319 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Antonio Enriquez Savignac estanterías, Colección: COLECCIÓN RESERVA Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
G155.A1 H23617 Handbook on tourism forecasting methodologies | G155.A1 H23617 2008 Handbook on E-marketing for tourism destinations | G 155 .A1 H23617 2014 Handbook on E-marketing for tourism destinations : fully revised and extended version 3.0 / | G 155 .A1 H23617W Handbook on tourism destinations branding / | G 155 .A1 H35 Handbook on tourism product development | G 155 .A1 H355 2006 The geography of tourism and recreation : environment, place, and space / | G 155 .A1 H3918 Turismo social / |
Incluye bibliografía: p. [163]-165
Introductory Essay : Why National Image Matters / By Simon Anholt - Executive Summary - Introduction - Branding Explained - Practical Guide to Branding Strategy - Bringing the Brand to Life - Managing the Brand - Measuring Brand Impact - Branding Strategies in Action - Conclusions and Recommendations - Annexes - Annex 1 Current NTO Branding Practices (NTO Branding Survey) - Annexes Glossary of Terms
Fondos de la Universidad Compra 090917 1350.00