Marketing leadership in hospitality : foundations and practices / Robert C. Lewis, Richard E. Chambers
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: New York : John Wiley & Sons, c2000Edición: 3rd edDescripción: xxi, 923 p. : il. ; 24 cmISBN:- 0471332704
- 9780471332701
- TX 911 .3 .M3 L6731 2000
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | TX 911 .3 .M3 L6731 2000 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Turismo Sustentable y Gestión Hotelera | 025463 | |||
Libros | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Colección General | TX 911 .3 .M3 L6731 2000 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | Turismo Sustentable y Gestión Hotelera | 027018 |
Incluye referencias bibliográficas e índices
Introduction to hospitality marketing -- The concept of marketing -- Marketing services and the hospitality experience -- Relationship marketing -- The marketing system -- Strategic marketing -- The marketing environment -- Understanding competition -- The marketing plan -- The hospitality customer -- Understanding individual customers -- Understanding the organizational customers -- Defining the market -- Differentiation, segmentation, and target marketing -- Market positioning and branding -- The marketing mix -- The hospitality mix and the product/service mix -- The hospitality presentation mix -- The hospitality pricing mix -- The communications mix : foundations and advertising -- The communications mix : sales and promotions, merchandising public relations and publicity -- The communications mix : personal selling -- Hospitality distribution systems