Strategic management for tourism communities : bridging the gaps / Peter E. Murphy and Ann E. Murphy
Tipo de material: TextoSeries Detalles de publicación: Clevedon Hall, UK : Channel View Publications, c2004Descripción: viii, 448 p. : il. ; 23 cmISBN:- 1873150830
- 9781873150832
- G 155 .A1 M9781
Contenidos:
Prologue -- Setting the scene -- Definitions, theory and practice -- Key business management functions -- Key business management functions in tourism -- Management functions -- Planning -- Organising -- Leadership -- Controlling -- Tourism community stateholders -- Stakeholders -- Customers -- Industry -- Residents -- Government -- A new paradigm -- New approach -- Working together -- Bridging tourism gaps through strategic management
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | G 155 .A1 M9781 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Turismo Sustentable y Gestión Hotelera | 025132 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Antonio Enriquez Savignac estanterías, Colección: COLECCIÓN RESERVA Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
G 155 .A1 M7221 P7122 Planificación integral del turismo : un enfoque para Latinoamérica / | G 155 .A1 M77 2011 Turismo y cambio sociocultural : una perspectiva conceptual / | G 155 .A1 M9719 Logística y turismo / | G 155 .A1 M9781 Strategic management for tourism communities : bridging the gaps / | G155.A1 N429 New horizons in tourism: strange experiences and stranger practices / | G 155 .A1 N9648 Nuevos restos para el turismo / | G 155 .A1 O281 OECD tourism trends and policies 2010 |
Incluye bibliografía: p. 413-443 e índice
Prologue -- Setting the scene -- Definitions, theory and practice -- Key business management functions -- Key business management functions in tourism -- Management functions -- Planning -- Organising -- Leadership -- Controlling -- Tourism community stateholders -- Stakeholders -- Customers -- Industry -- Residents -- Government -- A new paradigm -- New approach -- Working together -- Bridging tourism gaps through strategic management
Fondos PIFI Compra 110531 0.00