The marketing of tourism products : concepts, issues, and cases / [editado por] A.V. Seaton, M.M. Bennett.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Hampshire, UK : CENGAGE Learning, c2009Descripción: xx, 540 p. : il., mapas ; 25 cmISBN:- 1861523025
- 9781861523020
- G 155 .A1 M3455
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | G 155 .A1 M3455 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Turismo Sustentable y Gestión Hotelera | 025397 |
Navegando Biblioteca Antonio Enriquez Savignac estanterías, Colección: COLECCIÓN RESERVA Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
G 155 .A1 M2662 Tourism management : analysis, behaviour and strategy / | G 155 .A1 M2941 Manual on tourism and poverty alleviation : practical steps for destinations | G 155 .A1 M33 2017 Handbook on key performance indicators for tourism marketing evaluation / | G 155 .A1 M3455 The marketing of tourism products : concepts, issues, and cases / | G 155 .A1 M35 Manual sobre branding de destinos turísticos / | G155.A1 M352 Medición de la efectividad del manejo de áreas protegidas / | G 155 .A1 M36 Manual de desarrollo de productos turísticos |
Incluye referencias bibliográficas e índice
Concepts -- The marketing concept in tourism / A.V. Seaton -- The analysis of tourism demand : market segmentation / A.V. Seaton -- The analysis of tourism demand : tourism behavior / A.V. Seaton -- Marketing research in tourism / M.M. Bennett -- The marketing mix : the tourism product / A.V. Seaton -- The marketing mix : tourism pricing / A.V. Seaton -- The marketing mix : tourism distribution / M.M. Bennett -- The marketing mix : tourism promotion / A.V. Seaton -- Putting it all together : tourism marketing past and present / A.V. Seaton -- Issues -- Tourism marketing in Eastern Europe / J.J. Lennon -- The EU leisure tourist market / R. Davidson -- The UK short holiday market / R. Smith -- Business travel marketing / U.A. Schlentrich -- Destination marketing / A.V. Seaton -- Airline marketing / M.M. marketing -- Marketing the small tourism business / A. Morrison -- Information technology and databases for tourism / M.M. Bennett -- Service, quality and tourism / M.M. Bennett -- Cases -- Airline marketing : Northwest airlines / M.M. Bennett -- Hotel marketing : marketing planning in the Canadian hotel industry / D. Anderson -- Travel agency marketing : Thomas Cook, UK / M.M. Bennett -- tour operator marketing : direct Holidays, UK / M.M. Bennett -- Destination marketing : Florida the uses of research / B.E. Pitegoff
PTSGH
NUEVOSGASTRO