Chinese outbound travel to the Middle East and North Africa / Organización Mundial del Turismo, UNWTO
Tipo de material: TextoSeries UNWTO publicacionesEditor: Madrid : Organización Mundial del Turismo, ©2014Edición: 1a ediciónDescripción: xxv, [109] páginas ; 29 x 20 centímetrosTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 9789284415656
- OMT. Organización Mundial de Turismo
- G 155 .A1 C53 2014
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | G 155 .A1 C53 2014 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Turismo | 037894 |
Incluye bibliografía: página [109]
"Over the last decade, China has grown to become the first tourism source market in the world with US$ 102 billion spend on travel abroad. While Asia and the Pacific, Europe and the Americas lead as the main destination regions for Chinese travelers, the growth in the Middle East and North Africa (MENA) region over the past decade has been impressive, yet overall flows are still modest. This study on the Chinese Outbound Travel to the Middle East and North Africa looks into Chinese travel preferences and destination choices, their perceptions of MENA countries and their travel behaviour, while providing recommendations on how to market MENA destinations in the Chinese market in view of the main travel trends of China." -- P. Web editorial
PTSGH
NUEVOSTURISMO