PARA TODA NECESIDAD SIEMPRE HAY UN LIBRO

Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local
Imagen de Google Jackets

Harvard business review on green business strategy /

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries A Harvard Business Review PaperbackProductor: Boston, Estados Unidos de América : Distribuidor: Harvard Business School Pub, Fecha de copyright: ©2007Descripción: vii, 213 páginas : ilustraciones ; 21 x 14 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • sin medio
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 9781422121085
Tema(s): Clasificación LoC:
  • HD 30 .255 H33 2007
Resumen: "Just a decade ago, the term "green building strategy" evoked visions of fringe environmentalism and a high cost for minimal good. More recently, there's been a large shift in perception, an awakening of social consciousness, and a realization that a strategy good for the world can also be good for your bottom line. Green Business Strategy is no longer an option; the future depends on it. This collection of HBR articles gets to the heart of why you should and must put a socially-responsible strategy at the top of your CEO's agenda." - Publisher's marketing
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Biblioteca de origen Colección Signatura topográfica Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libros para consulta en sala Libros para consulta en sala Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac COLECCIÓN RESERVA HD 30 .255 H33 2007 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 No para préstamo Biblioteca 041084
Total de reservas: 0

"Just a decade ago, the term "green building strategy" evoked visions of fringe environmentalism and a high cost for minimal good. More recently, there's been a large shift in perception, an awakening of social consciousness, and a realization that a strategy good for the world can also be good for your bottom line. Green Business Strategy is no longer an option; the future depends on it. This collection of HBR articles gets to the heart of why you should and must put a socially-responsible strategy at the top of your CEO's agenda." - Publisher's marketing

BIB

NUEVOSBIBLIOTEC

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local
  • Universidad del Caribe
  • Con tecnología Koha