Business marketing management : B2B / Michael D. Hutt, Thomas W. Speh.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Editor: Australia ; Editor: Mason, OH : Distribuidor: South-Western, Cengage Learning, Fecha de copyright: ©2013Edición: 11ª ediciónDescripción: xxx, 428 páginas : ilustraciones ; 26 x 21 cmTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 9781133189565 (hbk.)
- 1133189563 (hbk.)
- 658.8/04 21
- HF5415 .13 H87 2013
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | HF5415 .13 H87 2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ejem.1 | No para préstamo (Préstamo interno) | Turismo Sustentable y Gestión Hotelera | 043194 |
Incluye referencias bibliográficas e índice.
PART I. The environment of business marketing --
Chapter 1. A business marketing perspective --
PART II. Managing relationships in business marketing --
Chapter 2. Organizational buying behavior --
Chapter 3. Customer relationship management strategies for business markets --
PART III. Assessing market opportunities --
Chapter 4. Segmenting the business market and estimating segment demand --
PART IV. Formulating business marketing strategy --
Chapter 5. Business marketing planning: strategic perspectives --
Chapter 6 Business marketing strategies for global markets --
Chapter 7. Managing products for business markets --
Chapter 8. Managing innovation and new industrial product development --
Chapter 9. Managing services for business markets --
Chapter 10. Managing business marketing channels --
Chapter 11. Supply chain management --
Chapter 12. Pricing strategies for business markets --
Chapter 13. Business marketing communications: advertising and sales promotion --
Chapter 14. Business marketing communications: managing the perosnal selling function --
PART V. Evaluating business marketing strategy and performance --
Chapter 15.Marketing performance measurement
Reflecting the latest trends and issues, market-leading BUSINESS MARKETING MANAGEMENT: B2B, 11e delivers comprehensive, cutting-edge coverage that equips readers with a solid understanding of today's fast-paced B2B market. Highlighting the similarities--and emphasizing the differences--between consumer goods and B2B marketing, this proven text focuses on market analysis, organizational buying behavior, relationship management, and the ensuing adjustments required in the marketing strategy elements used to reach organizational customers. Its managerial approach ties chapter concepts directly to real-world decision making. The new edition also includes additional emphasis on automated B2B practices and the impact of the Internet.
Reflejando las últimas tendencias y problemas, GESTIÓN DE MARKETING EMPRESARIAL líder en el mercado: B2B, 11e ofrece una cobertura integral y de vanguardia que brinda a los lectores una sólida comprensión del acelerado mercado B2B actual. Al resaltar las similitudes (y enfatizar las diferencias) entre los bienes de consumo y el marketing B2B, este texto probado se centra en el análisis de mercado, el comportamiento de compra organizacional, la gestión de relaciones y los consiguientes ajustes necesarios en los elementos de la estrategia de marketing utilizados para llegar a los clientes organizacionales. Su enfoque gerencial vincula los conceptos de los capítulos directamente con la toma de decisiones en el mundo real. La nueva edición también incluye un énfasis adicional en las prácticas B2B automatizadas y el impacto de Internet.