PARA TODA NECESIDAD SIEMPRE HAY UN LIBRO

Imagen de Google Jackets

Marketing leadership in hospitality : foundations and practices / Robert C. Lewis, Richard E. Chambers

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New York : John Wiley & Sons, c2000Edición: 3rd edDescripción: xxi, 923 p. : il. ; 24 cmISBN:
  • 0471332704
  • 9780471332701
Tema(s): Clasificación LoC:
  • TX 911 .3 .M3 L6731 2000
Contenidos:
Introduction to hospitality marketing -- The concept of marketing -- Marketing services and the hospitality experience -- Relationship marketing -- The marketing system -- Strategic marketing -- The marketing environment -- Understanding competition -- The marketing plan -- The hospitality customer -- Understanding individual customers -- Understanding the organizational customers -- Defining the market -- Differentiation, segmentation, and target marketing -- Market positioning and branding -- The marketing mix -- The hospitality mix and the product/service mix -- The hospitality presentation mix -- The hospitality pricing mix -- The communications mix : foundations and advertising -- The communications mix : sales and promotions, merchandising public relations and publicity -- The communications mix : personal selling -- Hospitality distribution systems
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Biblioteca de origen Colección Signatura topográfica Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libros para consulta en sala Libros para consulta en sala Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac COLECCIÓN RESERVA TX 911 .3 .M3 L6731 2000 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 No para préstamo Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 025463
Libros Libros Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Colección General TX 911 .3 .M3 L6731 2000 (Navegar estantería(Abre debajo)) 2 Disponible Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 027018
Total de reservas: 0

Incluye referencias bibliográficas e índices

Introduction to hospitality marketing -- The concept of marketing -- Marketing services and the hospitality experience -- Relationship marketing -- The marketing system -- Strategic marketing -- The marketing environment -- Understanding competition -- The marketing plan -- The hospitality customer -- Understanding individual customers -- Understanding the organizational customers -- Defining the market -- Differentiation, segmentation, and target marketing -- Market positioning and branding -- The marketing mix -- The hospitality mix and the product/service mix -- The hospitality presentation mix -- The hospitality pricing mix -- The communications mix : foundations and advertising -- The communications mix : sales and promotions, merchandising public relations and publicity -- The communications mix : personal selling -- Hospitality distribution systems

  • Universidad del Caribe
  • Con tecnología Koha